Op til overfladen

juli 27, 2007 at 7:40 am 2 kommentarer

Efter 8 måneder uden sådan rigtig at sove en hel nat er der sket det mirakel, at min datter *næsten* er begyndt at sove igennem… fantastisk. Jeg tror egentlig, jeg havde vænnet mig ret meget til min lidt zombie-agtige tilstand (men hvor kan det dog gøre ondt at vågne om morgenen).

Den første dag efter jeg havde sovet en nat, føltes det nærmest som om min hjerne kørte på speed – ord ord ord, der gerne ville ud. Jeg tror jeg kunne have skrevet en roman den dag, hvis jeg ellers havde haft tid :0). I stedet har jeg lavet mig en blog, her kan nogle af ordene komme ud. Hej verden.

Entry filed under: Ord, Søvn, Zombie.

Ord bog

2 kommentarer Add your own

  • 1. Mette G  |  juli 31, 2007 kl. 2:37 pm

    Hej Camilla – Supercool blog, glæder mig meget til at læse ord, ord og ord fra din hånd,for dem kan jeg godt lide 🙂

    Svar
  • 2. Bruun Blog  |  juli 31, 2007 kl. 7:06 pm

    Welcome Schwesta

    Der er kommet en ny blog som jeg glæder mig meget til at følge med i. Se hvor fin: https://camillabruun.wordpress.com

    Svar

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Ord, ord, ord

Jeg kan virkeligt godt lide ord. Jeg kan lide at skrive dem, sige dem, tænke dem, og ikke mindst at kløve dem. Det gør jeg her.

Ord jeg har skrevet

Mine ord på Twitter

Feeds


