Sidste ord på ITU

august 2, 2007 at 8:46 am 2 kommentarer

Så lakker barslen for alvor mod enden: jeg mødtes i går med min vejleder på mit sidste projekt og prøvede at blive lidt mere afklaret omkring hvad jeg skal skrive om – det skulle jo helst være noget jeg både synes er sjovt, lærer noget af, og kan bruge til noget. Det overordnede emne er projektledelse og de værktøjer der er i den disciplin (umiddelbart noget forventningledelse i forbindelse med en foranalyse). Men projektledelse af hvad? Forarbejdet til udviklingen af et mobilt/socialt medie til en spændende målgruppe eller i en spændende kontekst…? Nogen der har hørt om noget der virker oplagt?

Entry filed under: foranalyse, It, Ord, projekt.

Ord bog Hop i havnen

2 kommentarer Add your own

  • 1. Claus Gamborg Bruun  |  august 2, 2007 kl. 3:42 pm

    Her er et par forslag:
    1. Fra velproduceret og relevant radio til amatør lokalradio i flot hus på et halvt år – se mere: http://www.dr.dk/p3/
    2. Fra efterår til sommer på en uge – se mere http://www.dmi.dk/dmi/danmark/regionaludsigten/kbhnsj.htm
    3. Så var der ikke flere forslag…

    Svar
  • 2. camillabruun  |  august 2, 2007 kl. 4:07 pm

    Hehe. Der er i hvet fald helt klart nogle forventninger på spil i begge kontekster man skulle overveje at tage højde for! Og nogle spændende ord man kunne skrive om begge emner… Tak for forslagene!

    Jeg tænkte nu mere på, om der mon ikke var et aktuelt og interessant it-udviklingsprojekt, der havde brug for en foranalyse-hånd, så jeg ikke behøver a) bruge en case fra en bog eller b) opdigte en selv.

    Svar

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Ord, ord, ord

Jeg kan virkeligt godt lide ord. Jeg kan lide at skrive dem, sige dem, tænke dem, og ikke mindst at kløve dem. Det gør jeg her.

Ord jeg har skrevet

Mine ord på Twitter

Feeds


