En kæmpe bunke ord…

august 30, 2007 at 9:33 am 1 kommentar

Specialeforside …49.412 mener jeg det var, nemlig mit speciale om Webbaseret kommunikation i sundhedssektoren, er nu publiceret på K-forum – og har allerede givet lidt positiv respons, det er jo dejligt! K-forum er gået fra at være Kommunikationsportalen, hvor man altid kunne finde en brugbar artikel om et nyt emne inden for det kommunikationsteoretiske felt, til nu også at være et social network site, hvor folk kan oprette profiler og linke til hinanden. Så nu har jeg også en K-profil, der er røget på listen over links i højre side.

Og virker det her med online social networking så? Ja, indtil videre har jeg i hvert fald fået Annedorthe i mit netværk; en pige som jeg aldrig har mødt i virkeligheden, men som linker til mit speciale, og som jeg tilfældigvis ved hvem er via Mette G. Men måske jeg ville have mødt hende en dag i virkeligheden alligevel… specielt hvis vi allesammen havde tid til at mødes i stedet for at sidde bag hver vores skærm og opdatere profiler rundt omkring 😉

Entry filed under: It, kommunikation, Ord, projekt, social networking, speciale.

Et borgeligt ord Mashup – sejt dansk eksempel

1 kommentar Add your own

  • 1. Mashup – sejt dansk eksempel « Camillas ord  |  august 31, 2007 kl. 2:32 pm

    […] ikke et eksempel på en rigtig fed mashup, der ikke bruger google maps (udover den vi har lavet i vores speciale selvfølgelig :)), men mon ikke der kommer nogen sjove eksempler i den nærmeste tid?   […]

    Svar

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Ord, ord, ord

Jeg kan virkeligt godt lide ord. Jeg kan lide at skrive dem, sige dem, tænke dem, og ikke mindst at kløve dem. Det gør jeg her.

Ord jeg har skrevet

Mine ord på Twitter

Feeds


