Ord fra og om Burma – deltag i fakkeloptog 30/10!

oktober 22, 2007 at 8:10 pm Skriv en kommentar

Ja, hvis man ikke har tid til at få skrive så mange ord selv, så kan man jo altid anbefale andres.

Jeg har tidligere posted indlæg for Mariann og resten af Støttegruppen for Den Danske Burmakomité, fordi de ikke selv har en hjemmeside el. lign. Nu har de fået deres egen blog på www.fritburma.dk, hvor man følge med i hvad der sker, og hvordan man kan støtte burmeserne.

Læs Marianns første indlæg, hvor hun bl.a. opfordrer til at man kommenterer og stiller spørgsmål. Jeg glæder mig til at læse om Burma fra en pålidelig kilde – på dansk!

Update 23/10 kl. 16.50: Burma demonstration: Fakkeloptog for fred på tirsdag i København 

Entry filed under: burma, free burma, Ord, Verden.

Velskrevne ord Tjek på ordene

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Ord, ord, ord

Jeg kan virkeligt godt lide ord. Jeg kan lide at skrive dem, sige dem, tænke dem, og ikke mindst at kløve dem. Det gør jeg her.

Ord jeg har skrevet

Mine ord på Twitter

Feeds


