Så NU sker der noget

december 19, 2007 at 8:03 pm 3 kommentarer

Så bliver der forhåbentligt et lillebitte hul til ord midt i alle de andre ting – jeg er nemlig blevet noget så fint og tiltalende som Cand.it, altså en helt officiel kandidat i informationsteknologi. Fedt. Selvom det lidt har føltes sådan, så var det nu ikke specialet, men et projekt om hvordan man kan projektlede opstarten af sociale medier i organisationer og virksomheder. Ret spændende, når jeg selv skal sige det, og i bedste “sharing is caring”-stil vil jeg i den kommende tid sakse små bidder her på bloggen. Jeg skal nok spare jer for det kedeligste af metodehalløjet 🙂

Apropos mit speciale , som jo forlængst er overstået, så blev jeg da super glad da jeg idag så at det ligger på K-forums top fem over mest læste specialer iår. Feeedt.

Entry filed under: It, kommunikation, Ord, projekt, sociale medier, speciale, web 2.0.

Du må ikke Google 9 gode råd om sociale medier i virksomheder

3 kommentarer Add your own

  • 1. Claus Bruun  |  december 20, 2007 kl. 6:28 am

    Endnu en gang til lykke, også med at du er gået top5.

    Svar
  • […] Begge begreber bruges dog i vid udstrækning – på dansk – om de egenskaber som jeg i senere bidder fra min opgave vil komme ind på. Jeg har derfor valgt overordnet at bruge betegnelsen sociale medier. I en nær […]

    Svar
  • 3. Web 2.0 - centrale tendenser « Camillas ord  |  januar 16, 2008 kl. 2:30 pm

    […] jeg har skrevet om det i mit speciale og – som trofaste læsere ved – sakser jeg i øjeblikket bidder af min opgave her på bloggen – og nu også afsnittet om det, jeg ser som de mest centrale web 2.0 […]

    Svar

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Ord, ord, ord

Jeg kan virkeligt godt lide ord. Jeg kan lide at skrive dem, sige dem, tænke dem, og ikke mindst at kløve dem. Det gør jeg her.

Ord jeg har skrevet

Mine ord på Twitter

Feeds


