Så skal der ryges

januar 7, 2008 at 9:40 am 3 kommentarer

Ekstra Bladet viser med dette mashup hvilke beværtninger og bæverdinger, hvor man ikke skal ud i kulden for at ryge en smøg, når man er ude at drikke øl. Dataene på kortet kommer fra Ekstra Bladets læsere, som sender oplysningerne ind om steder uden rygeforbud på nationen7@eb.dk.

Jeg så den hos Online minds som idag skriver om flere danske Google maps mashups.

Entry filed under: hjemmesider, It, kbh, Mashup, Ord, sociale medier.

Brugere – afsender – målgruppe Sociale medier og web 2.0 – hvad er forskellen?

3 kommentarer Add your own

  • 1. Claus Bruun  |  januar 7, 2008 kl. 9:43 am

    Sejt. Ikke for at lyde hellig (og dog), men man kan også bruge kortet til at finde ud af hvor der ikke må ryges. B-)

    Svar
  • 2. Camilla Bruun Jakobsen  |  januar 7, 2008 kl. 9:51 am

    Man kan i hvert fald bruge det til at finde ud af hvilke steder man vil undgå – kortet viser nemlig kun de steder, hvor EB’s læserne har skrevet ind om at man kan ryge.

    Svar
  • 3. Claus Bruun  |  januar 7, 2008 kl. 11:58 am

    Det er da altid noget at det er frivilligt på de markerede steder.

    Svar

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Ord, ord, ord

Jeg kan virkeligt godt lide ord. Jeg kan lide at skrive dem, sige dem, tænke dem, og ikke mindst at kløve dem. Det gør jeg her.

Ord jeg har skrevet

Mine ord på Twitter

Feeds


