Duserne

september 11, 2008 at 6:25 pm 1 kommentar

 

 

 

 

 

 

 

 

Meget længe siden…

Entry filed under: barndom, minder.

Ordklud Forbrugerinddragelse på Forældre til onlinebørn

1 kommentar Add your own

  • 1. Mads-Peter  |  september 18, 2008 kl. 7:01 pm

    Velkommen tilbage i blogosfæren!

    Meget længe siden…

    Svar

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Ord, ord, ord

Jeg kan virkeligt godt lide ord. Jeg kan lide at skrive dem, sige dem, tænke dem, og ikke mindst at kløve dem. Det gør jeg her.

Ord jeg har skrevet

Mine ord på Twitter

Feeds


